Har du fått kloa i PES 12?

Her kan du diskutere omtrent alt som handler om PES/WE.

Har du fått kloa i PES 12?

Innlegg Young Gun 14 Okt 2011, 19:22

Isåfall er det bare å signere her:) Gjerne fortell litt om din første kamp, og hva du blir å prøve ut fra start av.
PS3 online: YounGun86
Brukerens avatar
Young Gun
Proff

Beste PES spill: PES6
Favorittlag: Glimt og Arsenal
Gamertag: n/a
Konsoll: PS3

Re: Har du fått kloa i PES 12?

Innlegg kempes 14 Okt 2011, 19:40

Fikk spillet å¨onsdag fra Lefdal. Har spilt ML og noen kamper online. Spillet er 01406 men fikk en optionfil til 01407 til å virke. Spillet virker fantastisk når det gjelder gameplay på top player. En del irriterende rollespillelementer som åpenbart er lagt inn i ML uten at noen har testet om det fungerer. Tror ikke engang japser kan la være og irritere seg enkelte ting som er håpløst idiotisk når det gjelde dette.
Alle kampene online har vært fantastiske og totalt fr for lag ! Kunne ikke spille 2011 online pga dette.

Min første kamp i ML med Liverpool spilte jeg 0-0 mot Fenerbache i treningskamp. I neste tapte jeg 0-2 mot Bayern i CL kvalik. Mestrer fortsatt ikke helt top player etter ca 15 kamper. Dette har vel ikke skjedd siden 2005 spillet :-) Har store problemer med agressive long ball lag som WBA. God feelingen er tilbake.
Brukerens avatar
kempes
Junior

Favorittlag: Liverpool
Gamertag: Kempes78
Konsoll: PS3
Konsoll 2: PC

Re: Har du fått kloa i PES 12?

Innlegg fredrikm 17 Okt 2011, 19:17

Har akkurat spilt min første kamp på PES 2012 og jeg må si meg fornøyd. Det gleder en PES fan å se at Konami for en gangs skyld klarer å levere ett spill som føles som fotball. Sist gang var vel PES 06 og det er altfor lenge siden. Det jeg liker best er måten hver spiller er unik og har sin spillestil som i virkeligheten. Som feks Adam som ofte trakk dypt for å hente ball og strø pasninger mens Carroll gjorde det han er best til, vinne dueller i lufta.

Som vanlig startet jeg med å spille en exhibition match med Manchester United mot Liverpool. Starter med samme lag som United starter med i virkeligheten med unntak av Berbatov som startet til fordel for Cicharito. Skorte mitt første PES 2012 mål med Tom Cleverley som ble spilt fri i feltet og plasserte ballen i hjørnet. Men Liverpool slo tilbake og etter to kjappe Carroll skoringer var stillingen 1-2 til Liverpool. I andre omgang skorte Hernandez med ett heldig skudd som traff Gerrard, endret retning og gikk inn. Seiersmålet ble skoret av Nani som kombinerte glimrende med Hernandez og fra 16 meter banket han inn seiersmålet.
Brukerens avatar
fredrikm
Junior

Beste PES spill: Pes06
Favorittlag: Manchester United
Gamertag: Fredrikm92
Konsoll: Xbox360

Gå til Generelt

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester