Luis Nani 29 Jul 2009, 00:57
- De nye animasjonene som er implementert, utgjør de en merkbar positiv forskjell?
- Er keeperne forbedret og mer realistiske i sine handlinger?
- Grafikken i wide-cam: Lik PES 2009 eller mer realistisk alá slik som på TV?
- Gameplayet i forhold til PES 5/PES 6: Bedre eller dårligere? Utdyp gjerne - pasninger, skudd, løp, etc.
- Er det vanskeligere å komme til målsjanser? Altså at det ikke er og bare løpe igjennom og score, at du må bygge opp spillet gjennom pasninger og gjennomtenkte valg.
- På et akseptabelt nivå, 'Professional' eller 'Top Player', vil man merke noen forskjell på vanskeligheten ved å vinne kampen og komme til muligheter når man spiller med et sterkt lag mot et svakt lag og omvendt? I PES 2009 følte jeg at jeg alltid hadde possession og målsjansene, uansett lag og motstand.
- Hva er din mening i forhold til de nye funksjonene "Team play" og "Card system"?
- Er dommeren forbedret?
- Nettene: Er de fortsatt løse eller er de faste som nettene på målene i Europa?
- Er Bundesliga med? Om ja, hvilke lag i ligaen har de lisens på?
- Jeg leste at fotballskoene hadde en betydning eller invirkning på gameplayet - i så fall hvordan?
- Har værforholdene noe å si? Ved sol ruller ballen normalt, mens ved regn ruller ballen fort og spillerne sliter litt med underlaget. Er snø med i PES 2010?
- Kommentatorene: Mer realistiske og aktive eller fortsatt like tørre og kjedelig?
- Fortsatt en usynlig halvsirkel ved innkast?
*Foreløpig liste med spørsmål*
Vil redigere underveis dersom jeg kommer på noe.